lot of loves !



well, entry kali neh aku nak wish birthday friend aku . 2 JUNE tau !! 2 JUNE ! maknenya hari nie la kan ?
chop ! chop ! sebelum lupe ..
happy birthday bella ! i miss you muahh .
meh nak cite sikit pasal dye !
-
-
-
-
-
-
-
bella baik sangat tau ! faham perasaan aku . so, bleh la nak luah perasaan uh ! sahabat yang memahami ..

time form 1 dulu , jujur aku cakap ! aku kurang suke dye !! sbb muke dy uh , suci sangat !
tapi
-
-
-
mase form 2 tak ku sangka ! dye dormate akuu malah sekatil pulak tuuuuu ..* double-dcker yer !
dari benci jadi sayang ! hahaha
3 tahun tau aku duk sekali ngan dye ! SEKATIL !! * jangan salah anggap .
tapi sekarang da tak lagi . aku kan da tranfer ..
dye uh lau bagi nasihat macam mak aku ! 

haaaaaaaa !
ade la sekali tuu mase form 3 . aku dapat b 'BM' mase trial , sape tak sedih ! BM pulak tu , macam aku neh orang india pulak ! dye lah salah seorang yang pujuk aku . diorang la yang godek2 aku suh stuggle lagi ! 
 dapat A jugak . huh .. miss giler2 kat korang !!!

lau gaduh tu , memang lumrah manusia la an ? tapi lau da name kawan , gaduh pun tak lame la .. bkn ngan bella je ! sume kawan aku . esp. Azra ! aku suke cari pasal ngan dy . sorry ekk .
cara bella mintak maaf : mase nak tido , tulis surat hulur kat bawah ! * macam budak2 kan ?

banyak la event yang still melekat kat atiey nehh . ni baru teman sejatii .
lau berpisah tapi hati tetap bersama !

ni pasal aku tahun nehh . fon an diharam bawa ke hstel tapi lau datang hantu setan aku uhh , tetap aku bawak jugak ! sembunyi2 !! mase bergayot malam2 msti esok kena marah ! sape lagi yang nak tegur aku bella je lah sbb dye je yang tahuu .

event paling sedih ! time aku nak tranfer . hari terakhir aku kat situu , memang dye tak tegur akuu ! marah kot ! sorry la , aku buat keputusan last mnit ! tapi tegur jugak mase aku nak balik ! lau tak tegur bile agi an ? haha !! aku bukan nak pindah sangat pun . parents aku suh pergi . btw, tawaran pun da dapat , takkan nak tolak . huhu


' sweet moment '

mule2 najah pindah pegi SBP . lps tu nadiah MRSM QBER ! due2 aku halang tau ! tak nak kasi diorang pegi tapi 
-
-
yang halang tu lahh yang pindah ! aish !! tu lah ! cakap kat orang kan da kene !

main aku pasal bella , nak tambah sikit2 .

Wahai IZAZI ! lau la , kau ikut aku dk MJSCj mesti aku jadi rajin kan ? asal kau tolak tawaran uh !!!
aku ingat ag mase form 3 ! aku neh malas cket nak jawab soalan brgunung uhh . esp. MATH ! 
dye tunggu n paksa aku suh siapkan ! lau letak je pen , mesti kena potpet !
dye nak suh aku pandai MATH kot ! tak silap aku , dy dapat 98 math time trial . hebat tak ?
EXCEL MATH uh ! 


ok2 lah .. done menaip ! lenkali pulak . sms terakhir ..

aku still ingat korang ! aku rindu sangat2 ! aku sayang korang ! muah :3

budbye ! muah .

No comments: