mrsm ?

wahai blog yang aku rindui . dah lama tak update . busy katakan * aceceh .. busy sangat ke ? tak busy pun cume ,,, sejak akhir - akhir neh susah sikit nak on lappy . maklumlah aku da transfer dari maher ke maktab . aku tak target pun dapat MRSM aku ingatkan dapat SBP . terkejut beop aku mase tu ...

friend aku cakap die dapat MRSMJ . aku dapat situ jugak .. dia lah yang tolong check kat akuuu . 
tapiiiii ..
-
-
-
-
-
-
-
dia tak pergi . sedih aku tau tak ! sedih tahap dewa
confuse . sama ada nak pergi ke tak . petang tu , call parent . parent aku gelak kat aku . ade ke patut ?dah la aku sedihh . bertambah sedih la ..
ramai gak sahabat aku dapat mrsm . nadiah , amelin , razimi , aishah . semua2 lahhh .
mrsmj 3 orang yang dapat . yang pergi hanya 2 . aku dengan aishah . Izazi nak kena dengan aku tuhhh . kalau ade dia , tak lah kesunyian sangat . haiyaaaaa ! 

benda yang paling aku miss time duk kt situ fon . kalau orang memang sah parent akuu . tu baru 2 minggu lebih kalau sebulan ? matilah kauuu . memang kena survive 100 peratus . kalau tak bangkut la ..

first exxpression aku , of course la negative . biasalah aku akan bandingkan dengan maher . maher dulu happening sikit . setiap blok ada mural .mural yang terlekat dekat hati aku . mural tulang ikan , lorong kambing bekerjasama yang paling penting dekat blok hostel .
situ lah . aku mandi , makan , tidoooo Zzzz.
kat maktab , happy jugak . berbukit - bukit . bangunan yang menarik * boleh katakan

kawan ? aku ade kawan ke ? ade cume tak seramai di maher . kat maher 1 dorm tu . semua sahabat aku . tak campur lagi budak luar . badai . sorry sangat sebab aku tak inform pun dekat cikgu , kawan baik aku . yang aku nak pindah . tetiba je . aku tak datang sekolah . ustazahh . maaff . tak sempat nak hantar sms hari tu . tak dapat jugak lah aku nak pi lawatan sabah tahun neh . nak join perkhemahan bsm ! . hati aku baru je nak pi sukbel . tapii . terbengkalai . 

chop ! nak tempek muka aku kat sini boleh ?


cantik tak ? tak cantik . abaikan .

majlis tertinggi bsm maher . aku tinggalkan pesanan .. handle bsm betul2 jangan bagi jatuh . aku tahu bsm kekurangan ahli form4 tapi usaha jugak menaikkan bsm .sampai ke peringkat antarabangsa kalau ade lah tahun nehh . kalau takde national pun jadilahh . choral speaking . tahun nie takde national kan ? tapi kena jadi winner jugak . sampai peringkat state . ingat choral maher dapat wakil state pergi national tau . sejak aku form1 lagi . jangan bagi peluang dekat team lain . sedih teacher Nik nanti .

nak pergi kayak ! snorkelling ! tanam coral ! 
semua nye , jadi benda lain . haiyaa . takpe lah . asal aku rase happy sikit .
okey done . penat menoip neh . aku pen off dulu lah yer .
tadaaaa .


No comments: