AKU RINDU CHORAL :(

Haha .. lama la aku tak bising- bising dekat blog ni .
Rasa rindu pulak !
Yang paling aku miss sekarang ni

‘ TEAM aku dekat MAHER ’
Iaitu Choral Speaking Team .


Ni adalah salah satu gambar team aku !

‘ aku ambil dari KAK IQA punya blog ’

Masa ni kitaorang buat persembahan pada SAMBUTAN HARI RAYA
Best giler time nih ! mantop beb .

Walaupun kadang – kadang kena tegur ngan kakak – kakak senior .
Sebab face expression tak menjadi tapi aku terima seadanya .
Sehinggalah team aku berhasil membuat yang terbaik masa sambutan hari raya .
Better than hari guru punya !

Maybe tahun depan tak boleh masuk ( SOB , SOB , SOB )
Sebab aku akan menjadi salah satu victim bagi PMR punya kes  .
Huh !

Last sms , aku nak bagi tahu yang
aku betul2 rindu choral maher .
tahun depan kak aimi and the geng dah xde ! sedih L

okey la ! jari jemari aku da letih ni .
dari tadi lagi menaip utusan rasmi nie !
bye ! miss choral  .

No comments: