hey awak !

arghh ! hari yang membuatkan aku naik marahh !

* takde lah sampai macam neh . saje je .

mai sini . aku nak cerita sikit !

feeling aku memang tak boleh nak kawal  .
ni semua engkau punya pasal !

asal kau nak gaduh ngan aku .
ape salah aku ?
kau tu lelaki . aku perempuan 
tak kan kau nak gaduh dengan perempuan kot .
kau tak malu ke ?

geram nye aku !
asal je aku nak kosong - kosong
kau kaitkan pasal dia .
macam takde motif je nak gaduh ngan aku .

 aku cakap baik-baik , kau kata aku cakap kasar .
lumrah manusia . macam ni laa

* print screen . sikit sudah la .

dah la time form 1 aku dah gaduh besar ngan kau .
form 2 . aku lupakan dan abaikan pasal kau
form 3 . kau nak gaduh balik ngan aku .

aceceh . banyak cantik . takde makne nye aku nak gaduh ngan kau .

hurmm . selebihnya . tunggu untuk diselesaikan balik .
ok lahh . just untuk luah perasaan je nehh.
 boboii . :)








No comments: