happy birthday kawan !



actually hari ni aku nak update tentang
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sahabat / kembar aku !
 
okeh ! 
name dia WANIE ! 
aku pulak AINIE !
same tak ??
aku dan dia ' kembar laen MAK laen BAPAK'.
 
walaupun kitaorang bukan 100 % kembar tapiii ..
-
-
-
-
makanan kegemaran kami same !
* sardine roll
* pisang
* ikan cencaru
  
( asyik same je dengan dia )
 
 -
-
-
-
muke dan mate kami pun hampir same .
 wanie cute sikit !!
aku kureng !!

boleh dikatakan ada yang tertukar yang mane satu 
AINIE dan yang mane satu WANIE .
 
first aku masuk sekolah tu (2010) ....
" awak ade kembar ke ? dorm d11 kan ?? "

aku kebingungan tanpa menjawab sepatah kata pun !!
 -
-
(2011)
" aik ! aku rase budak ni pakai baju putih ! 
kenapa biru ? "
 -
-
(2012)
" nama awak ainie zulaikha kan ? "
wanie membalas " tu sorang lagi cikgu "
 
-
-
-
 
TARIKH LAHIR ..
hanya berjarak 5 hari je !
aku 2. 8. 
( bakal menjelma semasa aku menduduki TRIAL PMR )
 
wanie 27. 7.  ( BIRTHDAY GIRL )
 
HAPPY BIRTHDAY WANIE !
saya sayang awak !! wanie comel !
semoga panjang umur dan persahabatan berkekalan !
8A , 8A , 8A PMR

 

bertudung hitam ( wanie ) , ( putih ) aku !!

di kesempatan ini aku nak ucapkan
SELAMAT BERPUASA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM .


No comments: