we are maherian !

yeah !!!
kem kepimpinan da habis !
but aku rindu semua fasi yang ada kat sana ,
kem ni , buat pertama kali diadakan diatas bukit !
tau tak kat mne ?
okeh ! kem ni diadakan di UiTM machang , kelantan .

memang best la .
benda yang paling special kat sini . 
adalah LITAR GO - KART ..
terbaikkk .
aku tak naik pun ..
benda ni untuk orang tinggi - tinggi je .
maklumlah aku ni tak cukup ketinggian .
kalau aku naik terpaksa keluar balik . huh ~ tak rela la 

yang paling kena banyak bersabar ..
time naik tangga yang mempunyai 154 anak tangga , turun naik bukit yang tinggi tuh .
banyak benda lagi la ..

sakit gile kaki aku ! 
sampai tak larat nak berjalan .

thanks kepada semua fasi yang banyak bersabar melayan kerenah kami .

aku berbaju biru ! cari la ye !


KHUSUS KEPIMPINAN MAHASISWA MAHASISWI SMK DATO' AHMAD MAHER 

1 comment:

Firdaus® said...

best la dapat join kursus kepimpinan tu..jangan lupa aplikasikan ilmu kepimpinan tu nnti..hehehe..kat uitm perak ke kursus ni??

apa2 pun nice blog..do follow my blog ye =)