2 nafis :P


tamat sudah persekolahan bagi tahun 2011 .
dan berakhir la aku berada di kelas 2 al - nafis .
miss nye ! 


dari kanan duduk : farhan, luqman, azriel, cikgu liza, shue, aiman, amir, dan alif (z) .
dari kanan tengah : alif, mayar, adrina, balqis, nurza, huda, AINIE, najah, niena, dan  aidie .
dari kanan berdiri : fathin, amrillah, chek, yana, syikin, erin, nik, hey, dan eyesha .
tiada dalam gambar : nadhirah dan syed

aku miss sangat ahli - ahli kelas ni .
tak tau la tahun depan kelas sekali atau tak .

kepada rakan - rakan karib aku  : niena, huda, hey, najah, nik
terima kasih kerana melayan aku yang suka buat bising ni !
sorry kalau aku TERMARAH yea !

you all ! aku tak tau lagi stay kat hostel lagi ke tak tahun depan .
kalau stay boleh la cari saya di DORM C2 .
kalau tak cari kat kelas je la .

* miss you all  :)



No comments: